• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69344
+
-

سلامت رانندگان سرویس‌های مدارس زیر ذره‌بین فرمانداری مرند

فرماندار شهرستان ویژه مرند بر ضرورت کنترل سلامت کامل رانندگان به منظور به‌کارگیری آنها برای حمل‌ و ‌نقل دانش‌آموزان مدارس تاکید کرد. به گزارش ایرنا، «داود گرشاسبی» با بیان این که دستگاه‌های مسئول از جمله راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش باید بر این مساله نظارت جدی داشته باشند، اظهار کرد:  هدف ما ساماندهی بهتر و منظم‌تر سرویس‌های مدارس و جلوگیری از مشکلات عدم رعایت قانون بین رانندگان و تعهد شرکت‌هاست. 

وی تاکید کرد: امنیت جانی دانش‌آموزان و آرامش والدین در راس همه امور قرار دارد و همه ما در قبال آنها مسئول هستیم و باید با همکاری و همدلی بیشتر، در این راستا عمل کنیم.  فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه برنامه‌‌ریزی دقیق و تعهد شرکت‌های طرف قرارداد موجب کاهش دغدغه والدین می‌شود، افزود: افرادی که برای سرویس مدارس به کار گرفته می‌شوند باید صلاحیت لازم را داشته باشند و از طریق مراجع ذی‌ربط صلاحیت آنها مورد تایید قرار گیرد.

گرشاسبی در مورد آمار استفاده از سرویس مدارس در شهرستان نیز اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته 1۷۵۳ دانش‌آموز از سرویس‌های مدارس با ۴۱۸ راننده استفاده کرده‌اند که نسبت به سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید